dimecres, 25 de maig del 2011

PRIMER POSTGRAU EN "MÀRQUETING DIGITAL I XARXES SOCIALS"

Finalment el programa ja té data d'inici. L'11 de novembre serà la data prevista per començar el primer programa de postgrau amb titulació pròpia en "Màrqueting digital i xarxes socials" de la UdG ". Durant més de 100 hores, entre presencials i no presencials, els alumnes seleccionats en aquest programa tindran la possibilitat d'aprofundir en l'estudi del món digital, la social media i les xarxes socials.
El programa constarà de 4 mòduls diferents que aniran de l'estratègia digital , passant per un segon mòdul de xarxes socals i el seu rol en l'empresa, un mòdul específic que tractarà les eines de comunicació 2.0, i un darrer apartat on es tractaran els motors de cerca i les estratègies de posicionament.

El programa disposarà de professors de primer nivell: Marc Cortés, Jordi Perez, Pere Rosales i Montse Penarroya, Francesc Casadellà,... entre d'altres formaran part de la plantilla de professors que faran d'aquest programa, un curs de referència.
El programa incorporarà una part molt pràctica amb la presència d'empreses destacades. Així, el programa preveu la presència d'empreses com Banc de Sabadell, Atrapalo, FC Barcelona, i un llarg etcètera que culminaran amb la participació dinal de GOOGLE i un destacat membre del seu equip directiu. Tota una pluja d'intencions focalitzada a oferir un programa de primer nivell competitiu.
Les sessions es realitzaran al Parc Tecnològic de la UdG en horari de divendres de 18.00 a 22.00. En total seran un total de 15 sessions presencials que es veuran complimentades amb l'elaboració de debats, lectures, i casos pràctics en relació a els darreres tendències en estratègia digital i social media.
La preinscripció està prevista per l'1 de juny. El programa està limitat, en un principi, a un màxim de 25 alumnes per oferir la màxima qualitat pedagògica. 
Us adjuntem el newsletter del programa on podreu descarregar-vos tota la informació del curs.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada