Tot un món en un petit país, aquest és l'últim espot que el govern andorrà ha creat per donar a conèixer Andorra i els seus recursos. Un país que més enllà dels seus atractius turístics, també disposa d'un ampli ventall de professionals, empresaris i joves emprenedors que treballen diàriament per fer d'aquest país, el destí preferit de molts dels turistes espanyols i francesos que any rer any decideixen visitar el petit principat.
I perquè dic que disposen d'un ampli ventall de professionals? doncs perquè això és el que he tingut oportunitat d'observar dins la meva participació dins el postgrau en Assessors Tècnics Comercials que la Universitat d'Andorra (UdA) organitza juntament amb la Cambra de Comerç i el Govern Andorà. Un programa de nova creació durant l'exercici en curs i al qual he tingut oportunitat d'impartir dos seminaris vinculats al màrqueting territorial i al desenvolupament i creació de marques.
Al llarg dels dos seminaris, el grau de participació i debat dels alumnes ha estat excepcional. Així, hem tingut la oportunitat de debatre sobre nous conceptes com el màrqueting i la seva funció des de l'òptica territorial. hem parlat de brand management i la seva aplicació al món digital. Les xarxes socials també han estat objecte de treball i molt específicament, com aquestes poden ajudar a les marques territorials.
Finalment, també hem debatut sobre Andorra i el seu futur turístic: com caldria crear una amrca forta, quins són els agents que n'haurien de formar part, quins són els fils conductors del nou posicionamnet turístic d'una marca com Andorra...
Tot això i més és el que hemd ebatut amb els participants del programa. A tots ells moltes gràcies. Empreses com Ranking franquicia, Andorra2000, Pyrenees Originalandorra, han estat representades pels alumnes del programa formatiu.
A tots ells moltes gràcies i molta sort.
Oriol Cesena
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada