La UdG iniciarà el proper mes de novembre, el primer postgrau en "Màrqueting digital i xarxes socials". Un programa dirigit a tots aquells professionals, emprenedors, empreses,... que vulguin adquirir els coneixements necessaris per dissenyar la seva pròpia estratègia digital així com la implantació d'eines de comunicació 2.0.
El programa constarà de 4 mòduls: context digital, xarxes socials, eines de comunicació 2.0, i posicionament SEO i SEM.
Els 4 mòduls es veuran complimentats amb un seminari internacional per conèixer noves eines digitals en d'altres païsoss, i un seminari de creació d'empreses i identificació d'oporunitats per aquelles persones nque vulguin crear el seu propi negoci.
En total, unes 80 hores formatives amb una àmplia presència de professionals i directius de les principals empreses digitals actuals. En aquest sentit, cada un dels mòduls o seminaris estaran supervisats i rebran l'asssessorament acadèmic d'empreses punteres que vetllaran per l'elecció del professorat més idoni, de manera que el programa tindrà un marcat caràcter pràctic amb la presència d'experts amb un ampli vagatge en les diferents matèries ques es desenvoluparan.
El programa, dirigit per Oriol Cesena , director del programa de "Direcció de Màrqueting, Comercial i Vendes" (Veure breu CV) , té el seu origen en l'ampli nombre d'alumnes del postgrau actual de Direcció de Màrqueting, comercial i vendes de la mateixa UdG, que han sol·licitat el disseny d'un programa d'aquestes característiques al entendre de la importància d'aquesta matèria.
Pel que fa a les insripcions, el programa obrirà un primer període de peinscripció per a totes aquelles persones interessades en assistir al programa (Sol·licitar imés nformació). Les places del programa són limitades.
En relació als horaris, el programa es realitzarà els divendres entre les 18 i les 22 hores entre el novembre de 2011 i abril de 2012.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada