diumenge, 13 de març del 2011

COMUNICACIÓ I CREACIÓ DE MARQUES A L'EMPRESA

Els nous paradigmes comercials atorguen cada vegada més, un rol destacat a la bidireccionalitat comunicativa. És a dir, a la participació i implicació d'una clientela, que fins fa relativament poc temps, es dedicava únicament a escoltar i decidir quins productes o serveis podia comprar.

Les noves tecnologies, una orientació comercial clarament enfocada a la participació del consumidor, i la creixent importància de la social media, fan necessari revisar els paràmetres de la comunicació i la publicitat.

En aquest mateix sentit,  també és important parlar de les marques i de la seva gestió en la mesura que aquestes ja només tenen la capacitat de ser fortes quan hi ha un clar compromís de participació, implicació i compra per part de la clientela. En un cert sentit, les marques ja no són solsament un element de comunicació sinó que formen part de tot el procés de gestió estratègica de l'empresa.


Davant de tot això, i des del programa de Direcció de Màrqueting, coemrcial i vendes de la UdG, volem apostar per aproximar a l'alumnat, en relació a la comunicació i la creació de marques, mitjançant un seminari de 12 hores de durada que pretén aproximar als assistents en relació als principals elements de gestió estratègica de la comunicació i les marques i com aquestes juguen un paper determinant en la planificació estratègica de les organitzacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada