divendres, 7 de gener del 2011

NOU CURS DE MÀRQUETING DIGITAL I XARXES SOCIALS

Un nou màrqueting ja és aquí!! La forta competència actual, la masificació d'eines de comunicació i promoció comercial,... la forta competitivitat empresarial actual, han generat canvis importants en les estructures comercials de les empreses.

El client ja no juga el mateix rol passiu on se centrava ara ja fa uns anys. Ara per contra, el client juga un paper molt destacat en la creació, disseny i organització d'un determinat producte o servei.
Els mitjans of line han deixat pas als on line. De la generació 1.0 hem passat a la 2.0 i no sabem quan farem un altre pas...

Degut a aquest constant procés de canvis, ha nascut el màrqueting digital. Una nova forma d'entendre el màrqueting i els nous paradigmes comercials.

Com és el nou màrqueting? Quines eines cal utilitzar? Quin rol juguen les xarxes socials en la definició d'estratègies coemrcials a les empreses?

Tot això i més, és el que es proposa el nou seminari "Màrqueting 2.0 i comunicació digital: Estratègies per millorar els resultats de les empreses mitjançant les xarxes socials".

Aquest és el nom del seminqari que s'iniciarà el proper 28 de gener i que tindrà com a ponent, l'expert en màrqueting digital, Marc Cortés.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada